SimliKelebek Merhabalar, Ordu’da hangi hastane ve kadın doğum doktorunu önerirsiniz? 18 haftalık hamileyim, sevgi hastanesinde bir doktora gidiyorum ama devam edip etmemekte kararsızım. Ordu’da yaşayanlar hangi doktora gidiyor acaba? ☺️
Btky SimliKelebek Merhaba ben Sevgi hastanesine gidiyorum 2.5 yıldır Tuğba hanima gidiyorum çokta memnunum.. Herkes kadın doktora gitme merhametsiz olur dediler ama Tuğba hanımda öyle bir durum yok.. Çok şükür çok memnunum
Maviyesill SimliKelebek Umut hastanesi Hüseyin ay var bayağı iyi bir doktor ona gitmelisin kesinlikle
SimliKelebek Ordu’dan kimse yok mu acaba? Bulduğum bir kaç başlık vardı ama onlarda baya eski tarihli, şimdiye değişmiştir doktorlar diye emin olamıyorum…
Edaglcn Merhaba umut hastanesi yılmaz şahine gidiyorum çok kalabalık oluyo biraz sıra bekliyosunuz ama çok memnunum
Maviyesill SimliKelebek Kesin ona git bence sevgi filan hikaye çok iyi bir hastane de değil benim arkadaşımın bebeğine yanlış müdahale yapıp ölmesine sebep oldular sonra davalık oldular filan . Ben il dışındayım ben bile o doktora gelmeyi düşünüyorum
SimliKelebek Maviyesill yakın zamanda bir tanıdığımız hemşireden yeni doğan bebeklerin sevgi hastanesinde enfeksiyon kaptıklarınıda duydum.. kafam karıştı o yüzden. Bebeklerimiz değerli, inşaAllah sağlıkla kavuşuruz..
Melooo11 Maviyesill ama bildiğim kadarıyla umut hastanesinde küvöz yok aksi bi durum olursa küvöz olan yer olursa daha iyi
mommy_bee Sevgi hastanesinde ugur ekinciyi öneriyorlardı cevremde gidenler vardı. Bende 1 defa muayene oldum misafirdim cok ilgili davrandı.
SimliKelebek Dga teşekkür ederim, Hüseyin beye gittim geçen ay gerçekten güler yüzlü samimi bi doktor 😊
GozdeDeniz SimliKelebek canım bende Orduluyum ama il dışındayım Sevgi hastanesinde Halil Alagöz varmış onu çok iyi dediler hatta yakın arkadaşım ona gidiyordu..
SimliKelebek GozdeDeniz Halil bey iyi bir doktor, ismini çok duydum ama çok fazla hastası var. Eşimin yakın arkadaşının eşi yeni doğum yaptı doğuma kadar farketmediği bir rahatsızlığı varmış mesela. Yoğunluktan bazen detaylı ilgileneniyormuş
Dga Melooo11 hayır orda da yeni doğan bakım ünitesi var riskli bebişler direkt kadın doğum hastanesine gönderiliyor arkadaşım 33 haftalık doğum yaptı çok şükür maşallahına var şuan 🌸