Kızlar aynı şeyleri yaşıyorum fıtık mı demediler siyatik mi kalsiyum magnezyum eksikliğimi.. sonuç nedir bilmiyorum ama ölüyorum agrıdan. Ne yürütüyor ne oturtuyor, uyuyorum zar zor uyandığım an başlıyorum ağlamaya. Bugün gittim tekrardan doktora kadın artık yapabileceğim bişey yok kuzum anlatamıyor muyum dedi😩 bu arada rahim ters olduğu zaman bebek kalçaya çok daha fazla baskı yapabiliyormuş , bende öyle mesela. Sizde de vardır belki