Sinem884488 Tabiki anlarlar.Çocuğu olmayan bir arkadaşım da devam ediyor araştırmada tedavi görüyor.Özel muayeneye girdim ben hep ama sanırım sabahları erken saatlerde gidersen ücretsiz de girebilirsin.Ücretli muayene öğleden sonra oluyor.Ücret haftana göre değişir ben 160 ödüyorum arkadaşım hamile değil 150 ödüyor canım.perinatologa görüneceksen Arif hocaya gideceksin o da pazartesi-çarşamba-cuma günleri hasta bakıyor.