mirikelam ilk Anadolu hastanesine gidiyorduk allah kurtardı oradaki suratsız doktordan gebeliğimin başımda bıraktım direkt oraya 190₺ veriyorduk biraz daha fazla verip güzel muamele görmek daha iyi bence evime de yakın olduğu için özellikle çok mutluyum