Meleg Doğumdan hemen sonra diyelim ki süt gelmedi bu durumda elektrikli göğüs pompası kullanarak bu sorun çözülür mü
Mercimeginannesi123 Meleg 5 gün önce doğum yaptım erken doğum oldu bebeğim küvözde mecbur pompayla sağmam gerekiyordu kelimenin tam anlamıyla elektrikli hiç bir işe yaramadı zerre süt gelmedi manuelle açıldı göğsüm herkeste aynı etki eder mi bilemem ama benim tecrübem böyle bilginiz olsun şuan bile sütüm arttığı halde elektirikliyle gelmiyor manuelle sağıyorum
Dorukunannesifatma Arkadasım sagdı bebek 36 haftalık doğduğu ıcın cenesı pek güçlü degılmıs , hastane de sağmaya başlamış bebek kuvezede gırmedı sımdı normal emıyormus.. ben de sağma makınası aldım hastanede ıhtıyac olursa kullanıcam
Meleg Dorukunannesifatma ben almadım her ihtimale karşı almak gerekir öyleyse değil mi manuel olanın gelmeyen süte bir etkisi olmaz gibi geliyor
pptya01 Kızım emiyordu ama ben mastit oldum göğüslerim taş oldu kanallar tıkandı ateşim yükseldi duş aldım fena oldum acilde müdahale ediliyormuş sanırım ama cadı kaymanam eşimi zorla uyuttu o gece göğüs pompasını çalıştıramadık ellerimle sağdım sıcak havlu koydum ölcem sandım sonra çalıştırdık pompayı düzenli olarak sağdım düzeldi
Meleg Elifsicim bu durumu hastaneyle görüşeyim teşekkür ederim çünkü süt gelmezse sarılık olmasın diye mama veriliyormuş hastanede gereken neyse o yapılsın da yine de anne sütünü tercih ederim bu yüzden her ihtimali düşündüm
Meleg Mercimeginannesi123 öyleyse manuel almak daha iyi hastanede belki de vardır onu soracağım ama çalışan biri olduğum için her halükarda manuel alsam iyi olacak sanırım hangi markayı kullandınız acaba
Mercimeginannesi123 Meleg elektrikli kraft markaydı, markayla Bi ilgisi varsa tabi bilemiyorum manualde weenin fiyatıda cok uygun bu kadar işe yarayacağını bilseydim en baştan onu alırdım