Zeyna27 Adetime 5 gün kala idrar testi yaptım ama negatif çıktı 20 haftalık erken doğumla bebeğimi kaybettim yeniden hamile kalmaya ihtiyacım var sizce erken mi test yaptım ??
Selimegzoglu Zeyna27 adetin eğer düzenliyse benim düzenliydi programa göre gidiyordu hiç şaşmazdı 1 gün geciktiği gün yaptım pozitif çıktı 😊
portakalcice Zeyna27 geç döllenme olabilir nasip bekle adetin geçsin Allah yerini doldursun inşallah sagliklica
Ebru1986 Hemşire bir ablam var. Regl gecikmesinin 12.gunu yap demişti. Bazı kadınlarda beta hcg geç yükselebiliyormuş.
Zeyna27 Teşekkürler tekrar yapıcam umudumı kaybetmeyeceğim bebeğimi kaybetmem benim için çok zor tarifsiz bi acı oldu rabbim hepimizin gönlüne göre versin