Elifahin. Ben sezaryen ile oldum ama mecburiyyetten dolayi oldum bebgim hareket etmiyordu doktorum tehlikeye girmek istemiyorum dedi belden igne vurularak oldum hicbirsey hisetmedim belden asagim uyusmustu uyaniktım odaya ciktigimda uyusuklugum gitiginde hisetmeye basladim agrilarim o zaman başladı bu kadar suan evde yatiyorum cok sukur ayaga rahat kalkabiliyorum ama suna inaniyorum ki siz karar vermiyorsunuz nasil dogum yapicaginiza bebeginiz karar veriyor cok sukur saglikli olsunlarda onemli olan bu .😊