Mira61 canım aynı bende öyleyim ne geldiyse basıma hep iş yüzünden geldi ve bendede hastalık var yemegimi yapıyorum yapamadıgımda diyorum eşime Allahtan oda anlayış gösteriyo sıkıntım oluyo sonra ama maalesef ki kacış yok ayda 1 riskim oluyo. Gecen ay acılmam oldu, bu ay kasılmalar ama dinlenmemiz sart fitilde kullanıyorum günde 3 tane ızdırap ettim kndime en güzel güünlerimi