saziye51 Merhabalar 20 haftalık hamileyim ve vücudumun her yeri kaşınmaya başladı aranızda bu durumu yaşayan var mı 🤭
Sibella33 saziye51 ben ikiz gebelik yaşıyorum 26 haftalık. 19dan 22ye kadar el içlerim ve ayak altlarım ayak üstüm çok kaşınıyordu. Artık kaşımaktan yara yaptım her tarafımı. Özellikle gece başlıyordu benim denemediğiö birşey kalmadı. Doktor alerji ilacı verdi, kullanmadım yinede. Kendiliğinden geçti sonrada. Gecem gündüzüme karışmıştı. En iyi şey ıslak havlu kaşınan yerlerinize koyun soğuk iyi geliyor o anlık
Happylif3 saziye51 Karaciğer enzimlerine baktırdınmı canım. Onlarda yükseklükte sebep oluyormuş vücutta kaşıntıya
seyda2018 saziye51 genellikle magnezyum eksikliğinde oluyor. Benim ilk gebeliğimde çok kaşıntım vardı mg kullanmadım ikinci gebeliğimde bi ara başladı mg kullanıyorum kaşınmıyorum
saziye51 MucizeAnnesii ayy sadece bacaklarım değil sırtım kollarım falan internette de hiç iyi şeyler yazmamışlar ya
saziye51 Happylif3 yok canım hiç baktırmadım bende internette okudum devam ederse ilk işim hastaneye gitmek olacak
sinemkynr Bende 20 haftalık hamileyim bir iki haftadır bendede çok kaşınma var özellikle bel, sırt ve göbek bölgemde geceleride çok rahatsız ediyor. Doktoruma söyledim cuma günü gidecem test yapacak muhtemelen karaciğere bakacak. Bu arada bende Niğdeliyim :)
saziye51 sinemkynr bende yazdım şimdi doktoruma krem verdi 2-3 gün kullan geçmezse gel aynı benim de aynı bölgelerde kaşınma oluyor ya 🤭
merenimo saziye51 merhaba ayni sorunla doktora gittim karaciger enzim testi ve safra asiti testi yaptilar gebelik kolestazi teshisi konuldu. Suan ilac kullaniyorum erken dogum riskim var ciddiye alinmasi gereken bir durum Alt ve ast degerleriniz bilgi veriyor testte
saziye51 merenimo bende internette okudum bunlar yazıyordu doktoruma yazdım hemen haftaya kontrole gideceğim krem verdi kullan geçmezse gel dedi. Rabbim sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip eder inşallah canım 🙏