Ovülasyon testim bugün böyle çıktı. Yumurtlama diye düşünüyorum. Doğru mu?
https://imgyukle.com/i/HyC0Jn
Daha olmamış T çizgisinin daha koyu olması lazım
mbt34 bugüne kadar ilk kez böyle koyu çıktı da. Ondan öyle düşündüm