2prensannesi2008 Dlkozrmk 3 aylıkken erkek denildi kesin olarak değil ama 6 aya gelince kız oldugu kesinleşti
Brknly 2prensannesi2008 çok geç belli olmuş suan 12 haftalık gebeyim 11. Hafta da kız dedi doktorum acaba mı diyorum 14 ü bekliyorum ama siz böyle söyleyince benim de öyle olur acaba insan heves edip bişeyler almak istiyor sonradan değişmesi kötü
Dlkozrmk Brknly banada %90 erkek dedi ama böyle değişti falan diye yazılanları okuyunca bende emin olamıyorum şuanda 😏