Arkadaşlar kayınpederim sağolsun üç kilo kavurma almış pismiş kavurma. Büyük Saklama kabına koymuş dondurucuya. Ben de bugün yemek için öğlen 12 gibi buzdolabına indirdim, akşam 7 gibi pişirmek için çıkardım. Zaten pismiş kavurma ama ısıtmak icin aslında. Ama tam çözülmemişti bıçakla zor parçaladım 🤷🏼♀️ Geriye kalanı büyük parça şeklinde koymadim porsiyonluk ayirdim öyle dondurucuya kaldırdım. Buzu çözülen eti tekrar dondurucuya koymayin diyorlar ya başka zaman tekrar isitip yesem sorun olur mu? Çünkü çok az çözülmüştü. Emin olamadım yine de.