Kızlar beni bilenleriniz var bu ayda tutmadı malesef 🙄 ben soğan kürü ne başlamak istiyorum bu ay sizden ricam yanlışım varsa düzeltmeniz çok farklı kullananlar olmuş çünkü
Şimdi şöyle adet bitiminden sonraki gün başlıyorsun
Soğanın kabuğunu soyup 4e bölüp kaynatıyosun
Sonra sabah akşam ılık şekilde içiyorsun
Erken ovulasyonu görürsen bırakıyorsun
Bunlar doğru değil mi başka bir detay yok🙊 hep pco ve çikolata kistim olduğu için tedirginim biraz başka bir detay yada yanlış birşey varsa benimle paylaşır mısınız, 🤗