9 veya 10. Haftamda olması gerek idrar yolunda enfeksiyon çıkmıştı fakat ileri derecede olmadığı için doktor ilaç vermedi su tüketmemi söyledi şuan 16. Haftamdayım ara ara ağrı ve vajinal batma gibi sızı gibi ani 1 saniyelik ağrı giriyor geçiyor daha çok idrarım gelince oluyor gibi acaba gerçekten idrar yolu enfeksiyonundanmı oluyor yoksa başka bir şeymi çok tedirginim