Nslhnkr 480948 cinsiyeti öğrendik basladık bitmek üzere hatta kıyafetleri de yıkandı ütülendi agırlasmadan hallettiğimi yaptım 🤣😊😍
91ARIN91ASK 480948 ben öğrendiğimde başladım hamileliğimi emzikti biberon zıbın alarak başladım şimdi çantamız hazır hayırlısı ile gelmesini bekliyoruz 🙂
480948 Nslhnkr Yok canım belli değil 14 şubat ta öğrenicez inşallah😄🙏Maşallah sizede cinsiyeti ne acaba
480948 91ARIN91ASK Allahım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım ne kadar kaldı peki🤗🤗Bizde ufak ufak başlıyoruz bebek arabası beşik falan bakıyoruz önce demir başları halledip sonra ufak tefek şeyleri alalım dedik biz biraz tersten başladık😂😂
480948 Ozlem23 Süpersin sewdim bunu da😄👍O zaman dediğin gibi hiç erken değil bizim için de peki luan war mı sizde güzel haberler🙏🤗🤗
Saziyersin 480948 bende öyle yaptım zaten daha bizde çok kucuguz ama arqba ve besik aldim bence elimize geçtikçe almak en mantiklisi
91ARIN91ASK 480948 37 haftalığım bizim az kaldı yarın gün almaya gidicem Rabbim nasip ederse önce ufaklar alınsa daha kolaylık olur büyükler hemen oldu ama ufaklar çok karışık hep yenisi ekleniyor bitmek bilmiyor 😌
Ozlem23 480948 24 haftalık oldu bugün kız olucakmis inşallah sağlıkla doğar 😁 inanmak önemli olan sanırım
480948 ExcitedMom Çol güzel yalnız olmadığıma sewindim🙈🙈 çok şey almak istiyorum herşeyi almak istiyorum ama acele mi ediyoruz diyordum içim rahatladı🤗🤗En güzeli pozitif düşünmek we Yawaş Yawaş içinden gelerek almak acele ye getirerek değil o yüzden hazırlık güzel hele ki böle güzel birşey içins3❤️❤️
ExcitedMom 480948 dayanamıyor ya insan her ay birkaç şey alıcam diyordum ama nerde hem araştırdım hem aldım herşeyi şimdi zaman geçmeyecek 😂
Beybisiannesi 480948 Ben cinsiyetini 12. Hafta da öğrendim ve o hafta başladım şuan 27 haftalığız herşeyi bitti odası beşiği her şeyi sadece kıyafetlerin yıkanıp utulenmesi kalmıştı onu da bugün yaptım ama çok zor oldu aşırı yoruldum bacaklarım feci ağrıdı bence bu haftalara bırakmayın önceden halledin zor oluyo yoksa 😐
480948 Beybisiannesi Demi doğru en mantıklı olan bu zaten birşeyleri gördükçe almak istiyor insan böyle böyle tamamlıcaz İnşallah🙏🙏
480948 91ARIN91ASK Ooğ maşallah hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah🙏🙏Ewt ters oldu bizim bakalım artık gördükçe alıcaz bizde kalanları🤗🤗
480948 ExcitedMom Ewt bundan war nasıl olsa dediğim şeyleri tekrar almış olarak buluyorum kendimi😂😂Heycan bitmiyor
Damlahtp 480948 ben 16 da başlamıştım detaylıdan sonra herşeyini yavaş yavaş aldım, mesela bir ay şampuan seti aldım,bir ay küvet seti filan bğtçemi yormAmaya çalışyorum 27 haftalığız eksik çok allah nasip ederse böyle devam :)
480948 Damlahtp En güzeli en mantıklısı mecbur alınacak ama bütçeyi de zorlamamak lazım o yüzden gördüğünü Yawaş Yawaş almak en mantıklısı bizde bu yolda ilerliyoruz🤗🤗