Eda24 erkek mi bebeginiz benimki erkek. 22.haftada ilk olarak detayli ultrasonda goruldu bobrekte idrar birikimi. Daha sonraki kontrollerimde bu durumun normal oldugu cogu erkek bebekte oldugu soylendi. Bellirli bir miktari var soylemisti doktor ama hatirlamiyorum onun uzerine cikarsa dogumdan sonra bebekte idrar yolu enfeksiyonu falan olabiliyormus o sıkinti olabilir demisti ama sukur artmadi