14 haftalık hamileyim,aşırı bı sancıyla hastye gittim once enfeksiyon dedi dr.iki gün hast kaldım antibiyotik,ağrı kesiciler vs..iki gün sonunda urolojiye göründüm başka bı hast.ye taşın kanala dustgunu sabredebilirsem kendiliğinden dusucegni söyledi.cekemicek gibi olursam katetralle alicagni söyledi.asiri sancilarla bogusuyorum,taşın kendiliğinden dusmesni bekliyorum.durumu benim gibi olan yazabilir mi?taşı en kolay nasi dusurebilirim.deneyimi olan yazarsa sevinirim