Elisaelisa34 Kızlar merhaba doktorum haftaya gel sezaryen günü vereyim dedi tahlilleri filan yaptıktan sonra. Tahlillerden sonra kaç gün sonraya tarih veriliyor ortalama ?
Elisaelisa34 bukabu 37. Haftadayım canım. Bilmiyorum haftaya gel tahlil filan yapalım anestezi için dedi sonra gün vereyim dedi
Srnysl Dorukunannesifatma benim de 33+2 de gittiğimde gün verdi doktorum 29 Ocakta ameliyat hazırlığı için tahlillerim falan yapılacak 10 Şubat’ta sezeryan olacağım nasipse 🤲