Ihlamur Merhabalar özellikle ayakta iken vajinada batma, yanma, acı, ağırlık hisseden var mı? Nedeni ne olabilir hiç doktoru ile görüşen var mı bu konuyu
Cns_33 Ihlamur benmde batma oluyordu doktora gittm bi sikinti yokmus olabilior dedi bazi gebelerde hala ara ara oluyor korkma
Ohaezgi Ihlamur bende yaşıyorum bu sorunu bi kaç haftadır 32.haftada gitmiştim erken doğum gözüküyor dedi ama bende böbrek enfeksiyonu da vardı o tetikliyo olabilirmiş sancılarım çıkıyordu nst de. İlaç yazdı bekletiyoruz erken gelmesin diye şuan 36.haftadayım canımm
Gkbvjdjdk Bende aynı haftada aynı durumdayım bazen ayağa kalkarken oluyor zor kalkıyorum bende idrar yolu enfeksiyonu var sebebi bu olabilir diye okumuştum ama doktoruma sormadım yanlış bilgi vermek istemem
Ihlamur Gkbvjdjdk Ben idrar tahlili yeni oldum sayılır enfeksiyon yoktu. Erken doğum riskim var ara ara lekelenmeler oluyor. Sürekli dinlenme modumdayım🤷🏻♀️ bir de batma başlayınca tedirgin oldum
Gkbvjdjdk Kötü düşünmeyin Allah şifa versin inşallah zamanında ve sağlıkla alırsınız yavrunuzu kucağınıza 🤲