Kızlar yarın doktora gideceğim ve 14.haftamdayım sizce cinsiyeti öğrenebilir miyim çok merak ediyorum devlete gidiyordum asla bir yorumda dahi bulunmadı belki özelde ki doktorum bir tahminde bulunur diye düşünüyorum sizce de bulunur mu sizler kaçıncı haftada öğrendiniz?