Azrece123 bende geçen hafta çıktı bu, haftaya 24. Haftam şeker yüklemesi yapılıcak bakalım şekerden mi? Ben hep burda yazıyorum benim abimde eşide kadın doğum uzmanı ben herşeyi uzun uzun onlardan öğreniyorum arkadaşlar, şekerden olabilir, bebekte bi anomali varsa olabilir veya hiç sebepsizde olabilir bir durum. Detaylıda bi sorun yoktu bu su fazlalığı çıkınca doktorum kendisi bir daha baktı organlarda bir sıkıntı görmüyorum dedi. Ben yediklerime dikkat ediyorum, geç saatlerde meyve yemiyorum ve günde en fazla 1 meyve tüketiyorum. Pirinç, makarna,ekmek,şeker tüketmiyorum. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi.