Kızlar 39+1im gece belimden kasığıma doğru adet ağrısı gibi bir ağrıyla uyandım. Düzenli değildi ama ara ara yokladı. Bazen de sadece kasığımda bir sancı oluşuyordu. O daha zordu. Hareket ettirmiyor o ağrı. O da düzenli değil ama ara ara yokladı. Bazen saatte bir, bazen de 15 dk da 1 geldi o ağrılar. Gün içinde için için adet ağrısı çektim. Tuvalete çıktım. Bu arada ne nişan ne de suyum geldi. Nişan gelmeden de sancı başlar mı? Tecrübeli anneler ya da bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi lütfen?