Edda-68 35+6 haftalık ikinci gebeliğim karnım da hafif şiddetli agrı var dün doktora söyledim birşey demedi ama bugün sık sık agrılar giriyor Belimdende hiç rahat değilim doğum sancısı olabilir mi Benimle aynı durumda olan varmı sıkıntı olabilir mi
7Mayyyyy Edda-68 bugün normal kontrole gittim nstde ağrım çıktı sonra yatış yaptılar serum verdiler üç kez daha nstye bağladılar eve gönderdiler. Yarın sabah doktorum tekrar çağırdı bebek doğum kanalına girmiş.
Elifdikel Edda-68 ilk bebeğimde 35 haftalık karnım çok ağrıyordu dayamadigimda doktora gittim gebelik zehirlenmesi geçiriyormusum acil sezeysna alındım sizde geçmezse muhakkak doktora tekrar gidin geçmiş olsun
Edda-68 7Mayyyyy geçmiş olsun sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize 🤲🏻Bende nts ye falan girdim ama bişey çıkmadı gayet normal dedi göbek çevresinde agrı ne olabilir ki