tugbakadir Hayırlı akşamlar kızlar dün ayrıntılı ultrasona girdim, doktorun baktığı ve bastırdığı yerlerde bugün bayağı ağrı var, benim gibi olan var mı, biraz endişe ettim acaba bebeğe bir zarar verilmiş olur mu diye?
tugbakadir Nehirimmm06 bebeğe zarar gelmemiştir herhalde inşAllah yani. Sonuçta onu koruyan bir sıvı var ama insan korkmadan edemiyor işte. Benim de şuan bastırdığı yer ağırıyor bayağı mesela.