Nurssss 12 haftalık hamileyim randevum var cinsiyeti öğrenebilirmiyim acaba bu haftalarda da öğrenenler varmış sanırım cok merak ediyorum 🙂
mrvears Nurssss bende 12. Haftamda öğrendim eğer sizin Bebişiniz gösterirse öğrenebilirsiniz tabiki 🥰
Dilanaras0611 Nurssss ben ilk gebeliğimde 12 haftada erkeğe benzetildi sonra iki hafta sonra gitmiştim kesin erkek denildi şu an hamileyim bugün kontrole gittim 13 haftada kıza benzetildi bakalım doğru mu🥰
sznn34 Nurssss ben 14 te öğrenmiştim ama arkadaşım 12. haftada ikili taramada öğrendi. Eğer bebeğinizin pozisyonu uygunsa öğrenebilirsiniz 😊
birprensesvebirprensannesi Nurssss 12+4 de zorunlu detaylı ultrasona girdim ve orda tahmin verildi büyük ihtimal erkek denildi 14+5 de netleşti. Oğluşum olacak inşallah ❤️🙈