Glakky1 ames27 ben lohusa takımını tercih etmedim çok kötü duruyor bence. Saten pijama takımı aldım suwen den gayet de güzel😘
Papatya-20 ames27 eşime demiştim saolsun almıs bana lohsa takımını nerden aldı bilmiyorum fotoğraf çekinelim DİE istiyordum Bi tanede yakası dügmeli pijama takımı almıs 3 tanede eşofman takımı aldık önceden giydiğim pijama takımlarm var 😂 yeterde artar