Denizin 11w2d hamileyim arkadaşlar son bi kaç gündür bel ve baş ağrım var , baş ağrım neden bilmiyorum ama bel ağrım acaba oturarak çalışıyorum sandalyede acaba ondan mı arkadaşlar ?
Minikkedi Denizin ne kadar su içiyorsun cnm acaba az su içtiğin için ağrıyor olabilir mi? Kansızlıkda baş ağrısı yapabiliyor birde.
Kediannesi123 Denizin benimde bir kaç gün aralıksız aynı şekilde bel ve baş ağrım oldu şimdi geçmeye başladı. Doktor bebek şimdi baskı yapmaz başka sebepten ağrıyordur dedi
babyberry Denizin benim de tüm gün baş ağrısıyla geçti hatta dayanamayıp parol içtim geçmedi. ayakta kalırsam bel ağrım oluyor onun dışında kasıkta batmalarım oluyor bir de geçen hafta randevum vardı her şey yolundaydı bu tarz ağrılar çok normalmiş özellikle bel kasık çok şiddetli olmadığı sürece bebeğin varlığını gösterir dedi doktorum
Mesudekaracan08 Denizin hayır kuzum bel ağrısını hepimiz çekiyorum ben kırılacak gibi hissediyorum sordum doktoruma normal dedi
Denizin Minikkedi Mesudekaracan08 Kediannesi123 su içiyorum canım günlük 2, 2,5 litre ama 2 gündür çok rahatsız etti beni bu baş bel ağrısı, 18 inde doktorada gittim bi sıkıntı gözükmemişti