Efdallll
Ben daha adetime 4 gün kala gidip de kan testi verdim hamile çıktım ertesi gün inanmayıp Bi tane de eczaneden alıp da yaptırmak istedim o da aynı şekilde çift çizgi çıktı düşünün hanımlar edet olmama 3 günüm vardı daha ve ben eczaneden test alıp yaptım gayet iyi gözüktü iki çizgide sende de hamilelik olsaydı şimdi çıkmıştı belki adetin başka sebebten dolayı geçiyordur ama içine sinsin diye Bi kan testi yaptır acilden varsa da orda kesin çıkar şimdi 😊