Deletedmom10 anneden beslenmiyordan kasıt aslında su, ilk aylar bebeğin oluşumu ve gelişimi annenin vücudunda bulunan vitamin ve minerallerden yeterince beslenebiliyor zaten kilo alımı ilk 3 ay olmuyor asıl 2-3. trimesterlarda özellikle son 2 ay oluyor o yüzden 4. Aydan itibaren beslenmeye dikkat edilmesi öneriliyor. İlk 3 ay normal yemek yeterli hatta kusma bulantı sebebiyle pek yenmiyor ama bebekte hiç bir sorun olmuyor ondan kaynaklı annenin kendini kötü hissetmesine gerek yok, hassas olduğu yiyeceklere ara verip bulantı yapmayan seyler yemeye calısmalı tabi aç kalmamalı