1hamis1bebis ben normalde 100 lük ilac kullanıyordum değerlerim normal çıkıyordu. Gebe kalınca 6. Haftamda 15 e fırladığını öğrendim. Önce 150 mg kullanmaya başladım 10 gün sonra da hafta içi 150 hafta sonu 200 kullandım bu şekilde bir ay kullandım. Değerim 0.15 çıktı. bu sefer fazla geldi ilaç. Sonra sadece 150 kullandım bir ay bu sefer 0.17 çıktı. Pazartesi kontrolüm var doz ayarlaması yapılacak yine. Doktor çok önemli kadın doğuma gebeliği öğrenince gittim ilacını aynen kullan 6. Hafta da bakıcaz dedi oysaki beni dahiliyeye yönlendirmesi lazımdı. Bende demek ki o Zaman yapılması gerekiyor dedim. İlk gittiğim dahiliye doktoru da 150 ve 200 verdi oysaki 10 günde 150lik ilaç ile çok iyi düşüş olmuştu. 200 olan fazla geldi. Bunu sonraki gittiğim doktorum söyledi fazla gelmiş oysaki ilk sefer iyi düşmüş diye(10 günde 15 ten 6 ya düşmüştü 150 mg ilaçla) artık doktorlara da güvenim kalmadı tek doktorla hareket etmemek gerekiyor