37.haftamdayim ve bugun kontrolum vardı doktorum kontrol etti bebegim kanala dogru inmeye başlamış daha aşağıdaydi ben de bunun üzerine cati kontrolü olmak istedim acilmam varmi diye kabul etti ve bakti catım normal uygunmus ama acilmam yoktu rahim duvarim yumusamis bebegin kafasida asagiya yerlesiyor dedi hersey yolunda dedi ancak 37.2 olan gunumu ultrason 36.4 ölçtü kilosu 2.821 gr olmus bu duruma biraz üzüldüm cunku bebeğim hep gununden önde gidiyordu ancak doktor cok iyi cokda kilo almasin normal olacaksa diyor… şimdi ben zaten jali hazirda yürüyüş hurma adacayi plates topunda zipliyordum kendime 2 defa perine masaji bile yaptım normal istediğim icin haftaya tekrar kontrolum var butun yaptıkları iki katina cikarmayi düşünüyorum siz ne diyorsunuz hanimlar …