Smyrna_35 Hamileliğimin 7. Haftasındayım ve ayakta uzun zaman durunca kasıklarımda regl sancıları gibi şiddetli ağrılar oluyor eltim ilk çocuk olduğu için normal olduğunu söyledi sizlerde yaşadınızmı ?