Seyma2861 Merhabalar kızlar doktorum şeker yüklemesi yaptırmadı açlık tokluk tahlili yaptık. açlık 83 tokluk 169 çıktı. daha kontrolüme epey var sonucları göstermek için. bilgisi Olanlar yardımcı olabilir mi bu durumda bende gebelik şekeri var mı yok mu?
Tugbaren Seyma2861 açlık iyi ama tokluk yüksek çıkmış 😞 140 altında olması gerekiyor diyet yapmaya başla canım kontrol altına alman lazım
Asi_0658 Seyma2861 bende geçen hafta yaptırdım şeker yüklemesi ilk 87 60.dk 147 120.dk 170 cıktı şuan diyet yapiyorum insaallah seninde benimde şekerimiz duser
Asi_0658 Seyma2861 hayir sağlık ocagindaki hekimim diyete başlayacaksın dedi zaten daha önceki gebeliklerimdede şeker tansiyon problemim olduğu için bundada diyet yapacaksın dedi
Tugbaren Seyma2861 evet endokrinoloji bölümüyle diyetisyene yönlendirdi beni 1 aydır diyetle düzenledim şekerli unlu hiç birşey yeme sağlıklı beslendiğimiz sürece sıkıntı olmuyor ama biraz kaçırınca bile yükseliyor malesef o yüzden sıkı diyet yapmak lazım
Seyma2861 Tugbaren şimdi ben şeker yüklemesi yaptırmadım , açlık tokluk şekerim bakıldı ya ondan tereddütte kaldım ben. Aslında cok aabartılı birşeyde yemiyorum ama annemde şeker hastası gerçi
Tugbaren Seyma2861 zaten daha cok genetik ve hormonsal birşeymiş şeker ölçüm aletiyle kendin kontrol edebilirsin genel olarak takip et nasıl ilerlicek bak bakalm