Frdglp Kizlar oncelikle 34.haftamdan sonra nstmde sancilarim cikmaya basladi yani erken dogum riskim var.bugun 2-3 saattir karnim agriyo hafif agrirken bi anda cogalip geciyo bu durumu yasayan varmi doktorumu aramalimiyim sizce🥺
Hyry9004 Frdglp canım bende 36+2 haftalığım. Ne şancı ne kasılma var ama karın agrım hiç geçmiyor. Yatınca daha da çok artıyor ne yapacam bilemedim.
Hyry9004 Frdglp canım bende 36+2 haftalığım. Ne şancı ne kasılma var ama karın agrım hiç geçmiyor. Yatınca daha da çok artıyor ne yapacam bilemedim.