Canım, güzel annelerim herkese çok çok selamlar. Size bir sorum olacak. Her muaneye gittiğimde bebeğim benim saydığım haftdan hep 1 hafta önde oluyor. İlk üreme gününden itibaren sayıyorum ama ultrasonda 1 hafta daha büyük görünüyor. Mesela bu gün gittim kontrole. 18+3 olması gerekirken 19+6 çıktı ultrasonda. Ben şimdi hangi haftayı baz alacağım tarih olarak ? Yaşayanlarınız varsa bilgilendirir misiniz 🙏♥️🌹