Mugeegungor Merhaba 6+3 hamileyim.cok şükür bu zamana kadar bulantim olmadi insallah bundan sonra da olmaz ama cevremde bulantisi olan cok arkadasım vara.bulantılar ne zaman başlıyor tahminen bilen var mi ?
Gul2528 Mugeegungor benim 7. haftalarda başlamıştı sanırım benim de bulantım coktu 12 .haftaya kadar sürdü sonra 15 inci haftada tamamen kayboldu
AybukeA Mugeegungor 8. Hafta gibi başlamıştı bnm, ama yoğun olmadi pek, aciktikca bulaniyordu ya da başım agriyinca
Fatma2277 Mugeegungor 27+5 hamileyim çok az bulantım oldu. Öyle yemeklerden falan tiksinmedim. Sanırım bünye ve cinsiyetle alakalı. Kız bebekte daha çok bulantı olurmus
Gzmglce042428 Benimde 7. Haftada başladı 10. Haftadayım arttı bende olmaz diyordum önce sabahları uyanınca şimdi ise sabah akşam umarım çok uzun sürmez😅