GonulVolkan Hazırlıklar ne durumda kızlar o kadar alışveriş yaptım sanki hiç bir şey almamışım gibi hersey eksik gibi hissediyorum ya sizde durumlar nasıl ?
Fatma2277 GonulVolkan aynı duygu bende de var. Biz mağazayı toptan alsak yine hiç bir şey almamış gibi hissedeceğiz sanırım. 😂
Bi-anne GonulVolkan bende büyükleri aldım küçükleri de denk geldikçe alıyorum ama sanki daha birsürü eksik var gibi 😂
GonulVolkan morusevenanne neden acaba ben çok geriliyorum ya daha 2 ay var ama sanki yarın dogummus gibi 🙈
GonulVolkan Fatma2277 sanırım öyle aslında çok kıyafette almamak lazım çabuk büyüyorlar ama işte rahat edemiyoruz 😂
Aselinannesi12345 30 cu haftadayız beşik hariç herseyini aldim yıkadım ütüledim poşetlere koyup etiket yapıştırdım çantamız hazır tedbirli olmakta fayda var
GonulVolkan Aselinannesi12345 helal olsun hizlisiniz bu arada bebek isimlerimiz de aynı sanırım bende Alya Asel koyacağım kızımın ismini 😍