ayseeerl13 bende yaşadım kuzum oğlum da ciğer geliştirici iğne falan yaptılardi bana 2 3 kez hastanede yatttim sancıyi durduruyolar hatta doktor nts istedi benden ve bana dediki senin şakır şakır sancin var hissetmiyormusun dedi bende o ara sadece bel ağrım vardı hastaneye yatirmisti durdurdular sancıları 36+5 e kadar durdurdular en azından oğlum beni bir salin gelicem artık dedi ve geldi şuan da iki yaşında 😄😘😘 Rabbim yavrularımıza ömür versin inşallah sağlıcakla kucağına alırsın