SSeymanr Kızlar belki saçma soru ama ..anormalde alt karın şişer ama benim mide tarafıda şişiyor gittikce 😂🥺ikiye bölündü resmen bi mide bi karın var. aynada kendimi görünce şaşırıyorum yani sizinde böyle mi yoksa sadece karın tarafınız mı şişiyor bu arada 19 haftaya giriyorum yarın
Happylif3 SSeymanr Organlara yer kalmadığı için yukarı doğru çıkıyorya o yüzden artık şişkinliğin yukarda oluyordur
Kaderimm SSeymanr aaa aynı ben 🙈 helede aksamlari migdem ağrı şişmiş karnım ayrı gerilmiş bı vaziyette geziyorum nefes almak isgence oluyor bazen
Writebirds SSeymanr ayy benimde öyle 19 biticek ama devam heleki mercimek corbası ıspanak yediğimde karnım şipşiş oluyor şekere dikkat ediyorum ona göre besleniyorum ama ıspanak yeme mercimek yeme e ben ne yiyicem diyorum, ara ara az az yiyorum ama bazı akşamlar batlayacak karnım
SSeymanr Happylif3 bende bunu düşündüm ama normalde herkesin tek cıkıntısı var 😂😂 belki ilerde bütünleşir
SSeymanr Writebirds heralde bu aylarda oluyor bu şişlik. Yoksa bakıyorum coğu kişinin top gibi bir karın tarafı şiş 🤷🏼♀️ Ama benim midemde şiş belkide yediğimiz şeylerden dicem fakat hergünde aynı yemeği yemiyoruz ki😂 bugün az yedim yine aynı🥺
Writebirds SSeymanr aynen ben artık anladım neler yediğimde şişmeye başlıyor 🤣karnım bayağı çıktı minnoşum belli de, mesela bugün mercimek çorbası yaptım o şişiriyor, zaten her zaman aşırı yemiyorum tek çeşit yemek yapıyorum hep zaten, artık yapıcak bişi yok
Writebirds SSeymanr yok kız çok şükür kilo almadım bence bebek sağlıklı beslensin yeter o kilo alsın, 🤗