MehZey bende geçen cuma günü sezeryan oldum. Karnım birbirine çok yapışıkmis bu yüzden belden aşağı uyusturunca cikaramadilar bebeği en son beni bayıltıp uğraşmışlar. O yüzden hem dikislerde hem başımda dayanilmayacak ağrılar oldu. Kaç gün oldu hala yatalağim başımı dahi kaldiramiyorum ağrıdan. Helede basım belim boynum burnumun kemiğine kadar ağrıdan zonkluyor. Dayanamiyorum artık bazen ölmek istiyorum diyorum artık. Rabbimin gücüne gitmesin. Ama çok zor . Bı daha çocuk düşünmüyor resmen. Bu ağrılara bı daha dayanamam. Şuan tek ümidim iyilesmek 😭😭😭