rabia_12 bir bardak çay bardağı sanırsam süt koyunca yok oluyormuş .Ben de o konuda takıntılıyım.hep silerim boşaltırım içini.Her şeyin üstü kapalı olsun.kahvaltılıklar saklama kaplarında olsun küçük küçük kahvaltıda kapakları aç öyle ye sonra kapat kapağını koy dolaba bu kolaylık .ve streçle ne koyarsan koy kapa üstünü .Bir de buzdolabında bir delik var orası tıkalı olunca koku yapar orayı da sil tıkalı olmasın .