asiyesare Kızlar 16 haftalık olduk ama hala cinsiyetini öğrenemedik😂 ilk gebeliğim ve çok merak ediyorum acaba tahmin yaparmısınız😇 https://imgyukle.com/i/HrfvXG https://imgyukle.com/i/Hrfmnf
asiyesare Gulsen4224 ayy teşekkür ederim çok istiyorum kız olmasını bakalım tahmininiz tutucakmı😍aslında iki ayrı doktor tahminde bulundu ama biri erkek biri kız deyince insanın kafası karışıyor😂😂
Ebrununbebe Gulsen4224 ya benim 12+4 oldu halen söylemedi doktor. Sen geçen de erkek demiştin 10 haftlkkn bidaha bakar mısın ☺️
Gulsen4224 asiyesare rica ederim canım kız bence 🌸kemik yapısı nub ve çıkıntısının olmaması kız bebek olduğunu gösteriyor hayırlısı olsun inşallah 💕🤲🏻
asiyesare Gulsen4224 Allah razı olsun canım🥰ben nub teorisi kemik yapısı filan hiç anlamıyorum yaa😂😂sürekli pozisyonu uygun değil denilip üzgün üzgün eve dönüyorum😂😂😂😂😂
Gulsen4224 asiyesare deme kız ise nazlanıyor annesine genelde pozisyonlarıyla saklıyorlar kendilerini😂😂🌸
Beyazmelekkk Gulsen4224 Kız seni ariyorum bütün gün nerdeydin canım https://imgyukle.com/i/HQs7Ie Seni meraklandiran bebekten renkli resim 🥰😍
Ebrununbebe Gulsen4224 hadi bakalım 😘😘😘😘😘😂😂😂😂 ay çok eğlenceli ben bu cinsiyet postunu seviyorum ya 😂