Güzel anneler belki çoğunuz biliyordur ama bilmeyenlerin öğrenmesi için bu postu açtım doğumdan sonra korseyi göbek kalmaması için uzun süre takmayı düşünüyordum , bilgisinden memnun kaldığım profesör doktorum beni uyardı korseyi 15 günden fazla takmakta göbek kalması sağlıyormuş orada ki kaslar yeterli şekilde güçlenmeği ve çalışamadığı için 😊