HEY03D Saat 15.00 da yapıyorum 13.00 fan itibaren yemiyorum içmiyorum. yumurtlamaya az kaldı değil mi ? Bu ay ilk denemem yardımcı olursanız sevinirim 😇 (18 ocakta bozuk çıktı test galiba, tekrarladım ) https://imgyukle.com/i/Hrtbgs
Ayca28 HEY03D 19ocak diye yazdığın bence yumurtlama . Bu çizgi azalaana kadar yumurtlama dönemi sayıp ilişki olmalı diye biliyorum
Rmys01 HEY03D 19 ocak yazdığın yumurtlama canım yumurtlama ve arkasındaki 3 gün birliktelik yarın da test yap silik yada hiç çıkmazsa çatlama oluyor testi bırakıp günleri değerlendir
HEY03D Ayca28 t çizgisi hala C sen koyu değil bakalım yarın nasıl olacak. Nöbet usülü çalışıyoruz eşimle denk gelmiyoruz da ayarlamaya çalışıyorum ☺️ Teşekkürler cevabın için