Kızlar selam göğüs ucum dümdüz yani yok gibi bir şey. Geçen haftalarda aventin şırıngaya benzer bi ürününü aldım denedim o an çıkarıyor ama bir süre sonra yine geri içeri kaçıyor😁
Göğüs ucu olmayıp da rahat emziren anneler var mı? Önerilerinizi bekliyorum kızlar🙏🏻