Hafize98 Arkadaşlar merhaba. 24 haftalık gebeyim ve bu kontrolümüzde bebeğin suyunun fazla olduğu söylendi. Şeker yüklemesi yaptırdık ve normal çıktı. Bilgisi olan var mı 😊
RANA60 Hafize98 benimde suyum sinirin üstünde fazla şeker yüklemeside iyi cikdi doktorum olumsuz bişey söylemedi ama bende merak ediyom varmi zarari