mommy_bee Merhaba, kendi hazırladığımız kış icin buzluğa konulan yiyecekler, kendi hazırladığımız domates konservesi vb hamilelikte yenir mi riski var mı?
Homeless20 mommy_bee hiçbir riski yok ki neden olsun zamanında hazırlayıp taze taze yemek için yapıyoruz onları
Happylif3 mommy_bee Olurmu zararı. Aksine zaten mevsiminde olanları stok yapıyoruz taze tüketmek için.
Asyaayaz1 Ben tüketiyorum bir sorun olmaz sonuçta kendimiz hazırlıyoruz ve daha hijyenik olmuş oluyor bunu doktora sorduğumuz zaman unutma sen hamilesin hasta değilsin normal şekilde beslen sadece bitki çayı içme dedi🌸
mommy_bee Asyaayaz1 aslında dogru hasta degiliz yani ama risk alamıyor insan bos yere sakıncası varsa diye
mommy_bee Homeless20 internette yazıyor donmuş gıda yemeyin diye kendi hazırlıklarımızda sakıncalı mi merak ettim
Ght Yooo neden riski olsun ki canım ?Ben sürekli buzluktan yiyorum valla dolma biberin,patlıcanın, bezelyem attim kolaylık olsun diye hiç bı sıkıntı yaşamadım.
Aysun1983 mommy_bee evet dondurulmuş gıdalar riskli olduğunu duymuştum ama paketli işlenmiş olanlar cnm bizim kendi koyduklarımız değil diye biliyorum bende sürekli buzluktan yazın koyduğum sebzeleri yiyorum