kubraynr05 Kızlar meraba 39 haftalık bebeğimi kaybettim kanda pıhtılaşma çıktı şimdi 7 haftalık hamileyim coraspin ve honor igne kullaniyorum bugün iğnenin saati geçti 1 saat geç vurdum bisi olmusmudur 😓
Yarenimm kubraynr05 olmaz cnm ama saatinde vurmaya çalış bende gun de 2 kez vuruyorum erken hafta kayıpların oldu 6 dfa
Minicin Pıhtı testi yapılması gerekiyor mu ? Kimler yaptırdı ya da böyle bir risk varken neden doktorlar yapmazlar ki?