Kızlar selam. Bugün doktora gittiğimde kesenin oluştuğunu ama yolk sac kesesinin olmadığını söyledi. 6+4üz bu arada. Şimdide yaklaşık iki saattir belli aralıklarla sol kasığımda ağrı ve kahverengi lekelenmem var. Doktoru aradım bekleyelim biraz dedi sadece. Böyle bir durum yaşayan var mı? Sonuç ne oldu yardım edin lütfen 🙏