Cerla Ssumsum saol canım aradım ama düşmedi mesai saatleri filanmı var acaba bilemedim kişisel no filan varsa çok sevinirim
Cerla Gamiiiii Normalde devlete girecektim ama araya birini soktuğumuz halde şubata kadar randevu yok demişler bende şuan 23+2 deyim bu yada önümüzdeki hafta olmam lazım mecbur kliniğe gidicem
Ssumsum plakayerli evet çok memnun kaldım eşimi de içeri aldılar doktor sürekli sizi bilgilendiriyor.